Duizenden fans zijn begonnen zich voor te bereiden op de uitreiking van de Oscars om erachter te komen welke acteurs, actrices en ook films van de 88e Academy Honours zeker een gouden standbeeld zullen winnen. Als onderdeel van het evenement hebben de zakelijke ontwerpers van Shutterstock dit jaar opnieuw gefunctioneerd om opmerkelijke op popart geïnspireerde posters te produceren voor favoriete films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de verschillende soorten films die zijn gekozen voor de prijs voor beste afbeelding, stelt Shutterstock dat haar posters een thema van uithoudingsvermogen delen en ook laten zien hoe ver je de grootte van de menselijke natuur kunt rekken.

"Op het eerste gezicht ziet zijn werk er gewoon geweldig uit, maar deze oppervlakkige analyse mist de paradox achter zijn culturele afbeeldingen"

Als je denkt aan de meeste genomineerden voor de beste foto van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een gebruikelijk motief van uithoudingsvermogen, kracht, vastberadenheid en ook macht. Deze motieven zijn dit jaar opvallend terug te vinden in de pop-artposters van Shutterstock. Affiches zijn onder meer Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fury Road, die Warhols "subversieve dictatorportretten gebruiken om deze poster van Immortan Joe vorm te geven", zegt de muzikant. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bevat de poster geconstrueerde stukken die de kunstenaar gebruikte om 'een substantieel, eng en ook eenzaam landschap te produceren'.

Mensen wachten gelukkig op het begin van de show De pop-artposters bevatten een grappige weergave van films, maar ook van onderwerpen die niet zo leuk zijn. In Flo Lau's The Large Short, geïnspireerd door Keith Haring, koos de muzikant een komische techniek voor het donkere onderwerp van het uiteenspatten van de vastgoedbubbel van 2008.

Flirst is een collagemuzikant die verschillende items construeert om uit te zoeken hoe hij de harmonie van het geheel precies kan veranderen. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik items geconstrueerd om een ​​enorm, dreigend en eenzaam landschap te creëren. Op de poster staat een nummer met extreem weinig individuen aan zijn kant; dit vertegenwoordigt de belangrijkste persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die extreem werd aangevallen door een beer en ook voor dood werd achtergelaten in de wildernis van de wintermaanden.

"Ik wilde exact dezelfde geestige, wanordelijke sfeer weergeven in mijn poster"

In zijn serie 'Barcelona' maakt Mario Corea Aiello een groezelige verzameling kranten- en tijdschriftuitsparingen en ook zware verfstreken. Ik had het gevoel dat dit ontwerp parallel zou lopen met de wrede tornado die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurenschema heb ik Eric White's albumhoes uit de originele roman van Andy Dam geaccepteerd om de kenmerken van een transcendente storm vast te leggen.

Op de set met de staf Mijn motivatie voor deze poster is enerzijds Roy Lichtenstein en anderzijds ook een deel Stefan Sagmeister. Limelight heeft te maken met verslaggevers die een enorm gerucht aan het licht brengen in een van de oudste etablissementen van Boston, en ik ontdekte ook dat de volledig inconsistente homofoon "bid/prooi" de schok en ook de afschuw omhult die de buurt echt voelde toen dit schandaal werd onthuld.

Om dit te illustreren heb ik een afbeelding van een priester gepixeld, vervolgens zijn hoofd losgemaakt en vervangen door een foto van een wolf. Ik zocht naar Warhols subversieve dictatorfoto's om deze poster van Immortan Joe vorm te geven. Warhol had een opmerkelijk vermogen om af te wijken van de betekenis van zijn kunst. Op het eerste gezicht ziet zijn baan er alleen maar "cool" uit.

Mad Max: Fierceness Road heeft hetzelfde effect: het gestileerde karakter van de film krijgt nog meer aandacht dan de betekenis erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe te laten zien omdat hij een vreselijk persoon is, maar zijn iconische uiterlijk maakt hem snel herkenbaar. Toen ik voor het eerst de plot-samenvatting voor Space las, stelde ik me eenzame, steriele personages voor, die waren geïnstitutionaliseerd door hun afgelegen sfeer.

Zeker, toen ik de film zag, veranderde die veronderstelling snel; de personages hebben veel leven, liefde en ook genot, en het publiek leeft snel met hen mee op een rauw, menselijk niveau. De sculpturen van KAWS spelen op een vergelijkbaar bedrog. Oorspronkelijk hebben ze een schoon en steriel, robotgevoel, maar als je ze in hun menselijke maat en hun levendige esthetiek ziet, ervaar je een onvoorzien gevoel van verbondenheid.

"Welkom bij de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de prijs van de blanke individuen"

The Big Brief heeft een grappige benadering van een donker onderwerp, en ik wilde dezelfde grappige, wanordelijke sfeer in mijn poster weergeven. Keith Haring was mijn inspiratie vanwege het feit dat zijn contrastrijke, felgekleurde politieke baan, waarin grimmige onderwerpen als verkrachting, dood en strijd worden besproken, afhangt van hetzelfde contrast als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator vertegenwoordigt de hoofdpersonen in de film, die profiteerde van de vastgoedzeepbel van 2008 en ook de wereld in wanhoop achterliet toen deze scheurde.

Voorbereiding op de Grote Avond Ik heb ervoor gekozen om me te concentreren op de modderige grijze gebieden en technische details binnen Bridge of Spies. De Koude Oorlog werd aangewakkerd door de beduidend alarmerende hypothesen van beide partijen, wat leidde tot massale angst bij zowel mensen als federale regeringen.

Een groot deel van het verhaal van de film is gericht op de mate van verdediging onder de wet, met name voor een Sovjet-spion. Ik stelde me Girl Justice opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjet-vlaggen om te laten zien hoe beide naties verbonden waren met de rechtvaardigheidsbeginselen van hun volk, ook terwijl ze vastzaten in een eindeloze strijd om de rand. Brooklyn, ingebed in het gelijknamige stadsdeel uit de jaren vijftig, bevat toen-eigentijdse beelden die nu de commodificatie van Brooklyn als een wereldwijd merk laten zien.

Zoals de Pop Art-activiteit massamarketing en ironie gebruikte om industriële kunst in een nieuwe context te plaatsen, put ik uit de vintage, ambachtelijke stijltrends van vandaag, die worden beïnvloed door die periode en omgeving.

Telefooncel vastleggen

Omwille van Ader gebruikte ik de computergeanimeerde videobeelden en ook vectorcomponenten om te laten zien hoe de contrasterende opstellingen van Brooklyn en ook Ierland de identificatie van de hoofdpersoon opnieuw contextualiseerde via een veranderend gevoel van 'verblijf'.

De 88e jaarlijkse Academy Awards zijn aan de gang, en ook het publiek wacht vol spanning op de ceremonie om te horen of hun favoriete films en sterren winnen, welke categorieën zeker enorme "problemen" zullen opleveren, evenals welke toespraken en uitvoeringen zullen zeker uit elkaar staan. Evenals precies hoe gastheer Chris Rock het "Oscars So White" -conflict zal benaderen, evenals op wie hij zich zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden beeld mee naar huis genomen? De buzz begon tijdens de rode loper gelegenheden voorafgaand aan de officiële gelegenheid.

Jennifer Jason Leigh, genomineerd voor Beste Actrice in een Sustaining Duty voor The Inhuman Eight, leek er een beetje van af tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s unique. Maar waarschijnlijk de grootste verrassing was de beste acteur-kandidaat Leonardo DiCaprio (The Revenant) en ook de beste actrice in een ondersteunende functie-kandidaat Kate Winslet (Steve Jobs) die voor hun tijdloze fans speelden door met elkaar over het rode tapijt te lopen. Kun je geloven dat het bijna twintig jaar geleden is dat ze samen speelden in de hitfilm Titanic uit 1997 (die zijn intrek nam in Best Picture)?

"Als hosts waren gekozen, zou ik niet hieronder staan; in plaats daarvan zou je Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die de problemen met gemak oploste en ook humor verwachtte, voegde eraan toe dat hij serieus overwoog om te stoppen nadat talloze mensen zich hadden uitgesproken en hem hadden aangespoord om dit te doen. "Maar het laatste wat ik wil, is dat ik een extra baan aan Kevin Hart kwijtraak", zei hij, terwijl de menigte begon te lachen (inclusief Hart zelf, die in het publiek bleef).

Het beste deel van Rocks monoloog was ongetwijfeld zijn flagrante optreden bij Jada Pinkett-Smith en haar zingende 'boycot' van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-show? Jada boycotten de Oscars is net als ik Rihanna's slipje boycotten," zei hij.