Duizenden volgers zijn begonnen zich voor te bereiden op de uitreiking van de Oscars om erachter te komen welke sterren, actrices en films van de 88e Academy Honours zeker een gouden standbeeld zullen winnen. Als onderdeel van het evenement hebben Shutterstock's bedrijfsontwerpers dit jaar opnieuw gefunctioneerd om fascinerende, op pop-art geïnspireerde posters te produceren voor favoriete films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de vele verschillende soorten films die genomineerd zijn voor de allerbeste fotoprijs, beweert Shutterstock dat de posters een stijl van uithoudingsvermogen delen en precies laten zien hoe ver je de mensheid kunt verlengen.

"Uiterlijk ziet zijn baan er alleen maar geweldig uit, maar deze oppervlakkige evaluatie mist de paradox achter zijn sociale representaties"

Als je kijkt naar veel van de beste foto-kandidaten van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een gebruikelijk motief van uithoudingsvermogen, duurzaamheid, vastberadenheid en kracht. Deze stijlen zijn dit jaar verbazingwekkend goed verwerkt in de pop-artposters van Shutterstock. Affiches zijn onder meer Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fierceness Road, die Warhols 'subversieve autoritaire foto's gebruiken om deze poster van Immortan Joe vorm te geven', zegt de kunstenaar. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bestaat de poster uit opstellingsitems die de muzikant gebruikte om 'een enorm, eng en ook eenzaam landschap te produceren'.

Individuen wachten met plezier op het begin van de show De pop-art posters bestaan ​​uit een plezierige aanblik van films en daarnaast ook van minder leuke onderwerpen. In Flo Lau's The Big Short, geïnspireerd door Keith Haring, koos de muzikant een grappige methode voor het duistere onderwerp van het uiteenspatten van de huizenbubbel van 2008.

Flirst is een verzamelingsmuzikant die onsamenhangende items construeert om te ontdekken hoe hij de harmonie van het geheel kan veranderen. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik stukken verzameld om een ​​uitgestrekt, dreigend en ook eenzaam landschap te ontwikkelen. De poster bevat een nummer met heel weinig mensen aan zijn kant; dit vertegenwoordigt het hoofdpersonage van de film, Hugh Glass, dat op brute wijze werd geslagen door een beer en ook voor dood werd achtergelaten in de wildernis van de wintermaanden.

"Ik wilde exact dezelfde geestige chaotische sfeer weergeven in mijn poster"

In zijn serie "Barcelona" ontwikkelt Mario Corea Aiello een grungy verzameling papier, publicatie-uitsparingen en zware verfstreken. Ik dacht dat dit ontwerp zeker parallel zou lopen met de woeste storm die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurenschema heb ik de omslagkunst van Eric White uit de eerste roman van Andy Dam uitgesteld om de kwaliteiten van een buitenaardse tornado te vangen.

On Establish with the Crew Mijn ideeën voor deze poster zijn enerzijds Roy Lichtenstein en anderzijds Stefan Sagmeister. Limelight heeft te maken met journalisten die een enorme afleiding ontdekten in een van Boston's vroegste etablissementen, en ik ontdekte ook dat de volledig inconsistente homofoon "bid/prooi" zowel de schok als het angstaanjagende gevoel van het gebied inkapselt toen dit nadeel werd onthuld.< /p>

Om dit te illustreren heb ik een afbeelding van een predikant gepixeld, zijn hoofd losgemaakt en vervangen door een afbeelding van een wolf. Ik keek naar Warhols subversieve dictatorfoto's om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had een uitzonderlijk vermogen om af te leiden van de betekenis van zijn kunst. Uiterlijk ziet zijn baan er alleen maar "geweldig" uit.

Mad Max: Fury Road heeft precies dezelfde impact: het elegante karakter van de film krijgt meer aandacht dan de betekenis erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe op te nemen omdat hij een vreselijk persoon is, maar door zijn beroemde uiterlijk is hij meteen herkenbaar. Toen ik voor het eerst de plotsamenvatting voor Area bekeek, visualiseerde ik eenzame, steriele persoonlijkheden, die waren geïnstitutionaliseerd door hun privéomgeving.

Zeker, toen ik de film zag, veranderde dat begrip snel; de karakters hebben volop leven, liefde en vreugde, en ook het publiek leeft onmiddellijk met hen mee op een rauw, menselijk niveau. De beeldhouwwerken van KAWS gebruiken een soortgelijk bedrog. Oorspronkelijk hebben ze een schoon en steriel, robotgevoel, maar als je ze op menselijke schaal ziet en hun levendige esthetiek ziet, ervaar je een onverwacht gevoel van verbondenheid.

"Welkom bij de Oscars, of zoals sommigen het graag noemen, de optie van de blanken"

The Huge Brief is een komische benadering van een duister onderwerp, en ik was ook van plan om dezelfde geestige, wanordelijke sfeer in mijn poster weer te geven. Keith Haring was mijn idee omdat zijn contrastrijke, felgekleurde politieke werk, dat grimmige onderwerpen als verkrachting, fataliteit en strijd raakt, op exact hetzelfde contrast berust als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator vertegenwoordigt de belangrijkste persoonlijkheden in de film, die profiteerde van de vastgoedzeepbel van 2008 en ook de wereld in wanhoop achterliet toen deze barstte.

Klaar voor de Grote Nacht Ik heb ervoor gekozen om me te concentreren op de modderige grijze locaties en ook op de technische aspecten van Bridge of Spies. De Koude Oorlog werd in stand gehouden door de steeds nijpender wordende hypothesen van beide partijen, waardoor zowel de inwoners als de federale regeringen massaal bang werden.

Een groot deel van het verhaal van de film is gericht op het beveiligingsniveau onder de wet, specifiek voor een Sovjet-spion. Ik heb het recht van de vrouw opnieuw bedacht en haar blinddoek vermengd met de Amerikaanse en Sovjet-vlaggen om precies te laten zien hoe beide naties waren verbonden met de rechtvaardigheidsbeginselen van hun individuen, zelfs terwijl ze een onophoudelijke strijd om het voordeel veiligstelden. Ingebed in het gelijknamige stadsdeel uit de jaren vijftig, toont Brooklyn de toen hedendaagse beelden die nu de vermarkting van Brooklyn als een wereldwijd merk laten zien.

Zoals de Pop Art-activiteit massamarketing en ironie gebruikte om zakelijke kunst een nieuwe context te geven, put ik uit de vintage, ambachtelijke stijltrends van vandaag, die zowel door die periode als door de opzet zijn geïnspireerd.

Telefooncel vastleggen

Omdat bloedvat, heb ik de computeranimatievideo en vectoraspecten toegepast om te illustreren hoe de contrasterende opstellingen van Brooklyn en ook Ierland de identificatie van de hoofdpersoon opnieuw in een context plaatsen met een fluctuerend gevoel van 'huis'.

De 88e jaarlijkse Academy Awards zijn aan de gang, en klanten wachten met spanning op de ceremonie om erachter te komen of hun favoriete films en acteurs winnen, welke classificaties grote "opschudding" zullen opleveren en ook welke toespraken en uitvoeringen zeker zullen opvallen . Evenals hoe gastheer Chris Rock dicht bij de controverse over "Oscars So White" zal komen, en ook dat hij zich zeker zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden beeld mee naar huis genomen? Het geroezemoes begon tijdens de rode loper-gelegenheden voor het hoofdevenement.

Jennifer Jason Leigh, genomineerd voor Best Starlet in a Sustaining Role voor The Unfriendly 8, leek er een beetje uit tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s unique. De grootste schok was echter waarschijnlijk de Best Star-genomineerde Leonardo DiCaprio (The Revenant) en Ideal Starlet in een ondersteunende rol-genomineerde Kate Winslet (Steve Jobs) die hun tijdloze volgers speelden door met elkaar over de rode loper te slenteren. Kun je geloven dat het bijna twintig jaar geleden is dat ze met elkaar schitterden in de hitfilm Titanic uit 1997 (die zijn intrek nam in Best Photo)?

"Als er presentatoren waren genomineerd, zou ik hier niet zijn, maar liever Neil Patrick Harris."

Rock, die de problemen moeiteloos aanpakte en ook anticipeerde op humor, voegde eraan toe dat hij serieus overwoog om te stoppen nadat veel mensen zich hadden uitgesproken en hem ertoe hadden aangezet dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb is om nog een baan te verliezen aan Kevin Hart," verklaarde hij, terwijl de groep in lachen uitbarstte (inclusief Hart zelf, die in het publiek bleef).

Het meest effectieve onderdeel van Rock's toespraak was zijn schaamteloze opgraving bij Jada Pinkett-Smith en haar zingende 'boycot' van de Oscars. "Is ze niet in een tv-programma? Jada boycotten de Oscars is net als ik Rihanna's ondergoed boycotten," zei hij.