Duizenden volgers zijn begonnen met het plannen van Oscars-feesten om te ontdekken welke acteurs, sterretjes en films van de 88e Academy Honours zeker een gouden standbeeld zullen winnen. Als onderdeel van de viering hebben de bedrijfsontwikkelaars van Shutterstock dit jaar opnieuw gewerkt om interessante, op pop-art geïnspireerde posters te produceren voor populaire films die zijn genomineerd door de Academie.

Net als de vele verschillende soorten films die zijn gekozen voor de allerbeste Picture-eer, beweert Shutterstock dat zijn posters een motief van uithoudingsvermogen delen en ook testen hoe ver je de menselijke natuur kunt verlengen.

"Op het eerste gezicht ziet zijn werk er alleen maar geweldig uit, maar deze oppervlakkige evaluatie mist de ironie achter zijn sociale representaties"

Als je denkt aan veel van de genomineerden voor Finest Picture van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en ook Mad Max een gebruikelijke stijl van robuustheid, duurzaamheid, resolutie en kracht. Deze thema's zijn dit jaar verbazingwekkend recht in de pop-artposters van Shutterstock opgenomen. De afgebeelde posters bestaan ​​uit Jordan Roland's door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fierceness Roadway, die een kijk geven op Warhols "subversieve autoritaire portretten om deze poster van Immortan Joe te vormen", beweert de kunstenaar. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bevat de poster geconstrueerde items die de muzikant gebruikte om 'een enorm, sinister en ook eenzaam landschap te ontwikkelen'.

Individuen wachten graag op het begin van het programma De pop-artposters bevatten een plezierige aanblik van films, maar ook van onderwerpen die niet zo leuk zijn. In Flo Lau's The Large Short, beïnvloed door Keith Haring, koos de muzikant een grappige benadering van het donkere onderwerp van het uiteenspatten van de huizenbubbel van 2008.

Flirst is een collectiemuzikant die onsamenhangende items verzamelt om precies te ontdekken hoe hij de samenhang van het geheel kan veranderen. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik items opgesteld om een ​​groot, onheilspellend en eenzaam landschap te produceren. De poster bevat een nummer met extreem weinig individuen aan zijn kant; dit staat voor de belangrijkste persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die extreem werd getroffen door een beer en ook in de wintermaanden voor dood werd achtergelaten.

"Ik was van plan om dezelfde grappige, wanordelijke sfeer weer te geven in mijn poster"

In zijn "Barcelona"-collectie vormt Mario Corea Aiello een onreine collage van papier- en tijdschriftuitsparingen en flinke verfstreken. Ik had het gevoel dat deze stijl zeker parallel zou lopen met de woeste tornado die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurontwerp accepteerde ik Eric White's cover art uit de eerste roman van Andy Weir om de kenmerken van een transcendente tornado te vangen.

Op de set met het team Mijn ideeën voor deze poster zijn één component Roy Lichtenstein en één component Stefan Sagmeister. Limelight gaat over journalisten die een enorm schandaal onthullen in een van de oudste organisaties van Boston, en ik ontdekte dat de perfect tegenstrijdige homofoon "bid/prooi" de schok en angst van de gemeenschap omhult toen dit schandaal openbaar werd gemaakt.

Om dit te benadrukken, heb ik een foto van een predikant gepixeld, zijn hoofd eraf gescheurd en ook vervangen door een foto van een wolf. Ik keek naar Warhols subversieve portretten van onderdrukkers om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had een opmerkelijk vermogen om af te wijken van de betekenis van zijn kunst. Op het eerste gezicht ziet zijn baan er gewoon "geweldig" uit.

Mad Max: Fierceness Roadway heeft hetzelfde resultaat: het elegante karakter van de film krijgt nog meer aandacht dan de definitie erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe op te nemen omdat hij een vreselijk persoon is, maar zijn legendarische uiterlijk maakt hem meteen bekend. Toen ik voor het eerst de samenvatting van het plot voor Room bekeek, stelde ik me eenzame, schone en steriele persoonlijkheden voor, die eigenlijk waren geïnstitutionaliseerd door hun afgelegen omgeving.

Natuurlijk, toen ik de film zag, veranderde die perceptie snel; de personages wemelen van het leven, liefde en ook genot, en de doelmarkt leeft onmiddellijk met hen mee op een rauw, menselijk niveau. De beelden van KAWS gebruiken een soortgelijk bedrog. Oorspronkelijk hebben ze een schoon en steriel robotgevoel, maar als je ze zowel op menselijke schaal als hun speelse esthetiek ziet, ervaar je een onvoorzien gevoel van verbondenheid.

"Uitnodiging voor de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de prijs van de blanke individuen"

The Large Brief neemt een komische strategie naar een duister onderwerp en ik wilde dezelfde grappige, chaotische sfeer in mijn poster weergeven. Keith Haring was mijn inspiratie sinds zijn contrastrijke, felgekleurde politieke werk, waarin grimmige onderwerpen als verkrachting, fataliteit en strijd worden besproken, afhangt van exact dezelfde vergelijking als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator staat voor de hoofdpersonages in de film, die profiteerden van de vastgoedzeepbel van 2008 en ook de wereld in wanhoop verliet toen deze barstte.

Jezelf voorbereiden op de Grote Nacht Ik heb ervoor gekozen om me te concentreren op de modderige grijze gebieden en mazen in Bridge of Spies. De Koude Slag werd aangewakkerd door de steeds erger wordende hypothetische hypothesen van beide partijen, wat leidde tot massale paranoia onder zowel burgers als regeringen.

Een groot deel van het verhaal van de film concentreert zich op de mate van verdediging onder de verordening, met name voor een Sovjet-spion. Ik stelde me Girl Justice opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjet-vlaggen om te laten zien hoe beide landen verbonden waren met de concepten van gerechtigheid van hun volk, zelfs terwijl ze verwikkeld waren in een onophoudelijke strijd om de overhand. Brooklyn, dat zich afspeelt in het gelijknamige stadsdeel uit de jaren vijftig, bevat toen hedendaagse beelden die nu de vermarkting van Brooklyn als wereldwijde merknaam laten zien.

Net zoals de Pop Art-beweging gebruik maakte van massareclame en paradoxen om industriële kunst in een nieuwe context te plaatsen, trok ik me aan van de vintage, ambachtelijke designmode van vandaag, die zowel door die tijd als door de opstelling is geïnspireerd.

Telefooncel vastleggen

In die geest heb ik de geanimeerde computerbeelden en vectorelementen toegepast om te illustreren hoe de contrasterende instellingen van Brooklyn en Ierland de identiteit van het hoofdpersonage opnieuw contextualiseren via een stijgend en dalend gevoel van 'verblijf'.

p>

De 88e jaarlijkse Academy Awards zijn aan de gang en bezoekers wachten vol spanning op het evenement om te weten te komen of hun favoriete films en acteurs winnen, welke groepen zeker grote "nood" zullen zien en welke toespraken en ook uitvoeringen eruit zullen springen . En ook hoe gastheer Chris Rock zeker in de buurt zal komen van het "Oscars So White"-conflict, en ook op wie hij zich zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden beeld meegenomen? De buzz begon tijdens de rode loper gelegenheden voorafgaand aan de officiële gelegenheid.

Jennifer Jason Leigh, genomineerd voor Beste Actrice in een ondersteunende functie voor The Hateful Eight, leek er een beetje vanaf tijdens haar interview met Ryan Seacrest op E!'s special. Maar waarschijnlijk de grootste schok was de beste acteur-kandidaat Leonardo DiCaprio (The Revenant) en ook de kandidaat voor Beste Starlet in een ondersteunende functie Kate Winslet (Steve Jobs) die hun klassieke volgers speelden door samen over het rode tapijt te slenteren. Kun je denken dat het bijna 20 jaar geleden is dat ze samen schitterden in de hitfilm Titanic uit 1997 (die Beste Foto won)?

"Als er presentatoren waren genomineerd, zou ik hier niet zijn; in plaats daarvan zou je zeker Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die de problemen moeiteloos oploste en humor verwachtte, voegde eraan toe dat hij serieus overwoog te stoppen nadat veel mensen zich hadden uitgesproken en hem ook onder druk had gezet om dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb, is om Kevin Hart nog een taak te geven," beweerde hij, terwijl de groep begon te lachen (bestaande uit Hart zelf, die in het publiek zat).

Waarschijnlijk was het allerbeste onderdeel van Rock's toespraak zijn schaamteloze opgraving bij Jada Pinkett-Smith en haar zingende 'boycot' van de Oscars. "Is ze niet in een tv-programma? Jada die de Oscars boycot, lijkt op mij die Rihanna's slipje boycot," verklaarde hij.