Honderden fans zijn begonnen zich voor te bereiden op de uitreiking van de Oscars om erachter te komen welke sterren, sterretjes en films van de 88e Academy Awards zeker een gouden standbeeld zullen winnen. Als onderdeel van het feest hebben de ontwikkelaars van het bedrijf van Shutterstock dit jaar opnieuw gefunctioneerd om interessante, op pop-art geïnspireerde posters te maken voor favoriete films die zijn genomineerd door de Academie.

Net als de verschillende soorten films die zijn gekozen voor de prijs voor Beste Film, stelt Shutterstock dat de posters een thema delen van uithoudingsvermogen en testen hoe ver je de omvang van de mensheid kunt vergroten.

"Uiterlijk ziet zijn baan er alleen maar geweldig uit, maar deze oppervlakkige evaluatie mist de paradox achter zijn sociale afbeeldingen"

Als je denkt aan veel van de beste foto-kandidaten van dit jaar, dan delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een gemeenschappelijke stijl van taaiheid, veerkracht, besluitvaardigheid en macht. Deze thema's zijn dit jaar opvallend terug te vinden in de pop-artposters van Shutterstock. Affiches zijn onder meer Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fierceness Road, die Warhols "subversieve tiranportretten gebruiken om deze poster van Immortan Joe vorm te geven", aldus de kunstenaar. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bevat de poster opstellingsstukken die de muzikant gebruikte om 'een enorm, sinister en eenzaam landschap te produceren'.

Mensen wachten graag op het begin van de show De pop-artposters bevatten een leuke aanblik van films, maar ook van onderwerpen die niet zo leuk zijn. In Flo Lau's The Big Short, geïnspireerd door Keith Haring, koos de kunstenaar een komische benadering van het donkere onderwerp van het uiteenspatten van de huizenbubbel van 2008.

Flirst is een collectiemuzikant die onsamenhangende items samenstelt om te ontdekken hoe hij de samenhang van het geheel kan transformeren. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik stukken opgesteld om een ​​substantieel, onheilspellend en eenzaam landschap te ontwikkelen. De poster bevat een figuur met zeer weinig individuen aan zijn zijde; dit vertegenwoordigt de belangrijkste persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die extreem werd getroffen door een beer en ook voor dood werd achtergelaten in de wildernis van het winterseizoen.

"Ik wilde dezelfde grappige, wanordelijke sfeer weergeven in mijn poster"

In zijn "Barcelona"-collectie vormt Mario Corea Aiello een vuile verzameling papier- en tijdschriftuitsparingen en flinke verfstreken. Ik had het gevoel dat deze stijl parallel zou lopen met de woeste storm die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurenschema heb ik Eric White's albumhoes uit de originele roman van Andy Dam geaccepteerd om de kenmerken van een transcendente tornado vast te leggen.

On Establish with the Crew Mijn ideeën voor deze poster zijn één component Roy Lichtenstein en één component Stefan Sagmeister. Limelight heeft te maken met journalisten die een enorm schandaal ontdekten in een van de vroegste vestigingen van Boston, en ik ontdekte ook dat de feilloos tegenstrijdige homofoon "bid/prooi" zowel de schok als de angst inkapselt die de gemeenschap voelde toen dit gerucht werd onthuld.< /p>

Om dit te benadrukken heb ik een foto van een predikant gepixeld, daarna zijn hoofd losgemaakt en ook veranderd met een foto van een wolf. Ik keek naar Warhols subversieve dictatorportretten om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had het uitzonderlijke vermogen om af te wijken van de betekenis van zijn kunst. Op het eerste gezicht ziet zijn werk er alleen maar "cool" uit.

Mad Max: Fierceness Road heeft dezelfde impact: het elegante karakter van de film krijgt meer aandacht dan de betekenis erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe te laten zien omdat hij een verschrikkelijk persoon is, maar door zijn beroemde uiterlijk is hij meteen herkenbaar. Toen ik voor het eerst de samenvatting van het verhaal voor Area bekeek, visualiseerde ik eenzame, gesteriliseerde personages, die waren geïnstitutionaliseerd door hun afgelegen omgeving.

Natuurlijk, toen ik de film zag, veranderde die perceptie onmiddellijk; de persoonlijkheden wemelen van het leven, liefde en geluk, en ook het publiek krijgt al snel medelijden met hen op een rauw, menselijk niveau. De beelden van KAWS gebruiken een vergelijkbaar bedrog. Aanvankelijk hebben ze een schoon en steriel, robotgevoel, maar als je ze ziet in hun menselijke maat en ook hun levendige esthetiek, ervaar je een onvoorzien gevoel van verbondenheid.

"Uitnodiging voor de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de optie van blanken eert"

The Huge Brief gebruikt een grappige techniek voor een donker onderwerp, en ik wilde dezelfde geestige, wanordelijke sfeer in mijn poster weergeven. Keith Haring was mijn motivatie omdat zijn contrastrijke, briljant getinte politieke baan, waarin grimmige onderwerpen als verkrachting, fataliteit en ook strijd worden besproken, afhangt van dezelfde vergelijking als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator staat voor de belangrijkste persoonlijkheden in de film, die profiteerde van de vastgoedzeepbel van 2008 en ook de wereld in wanhoop achterliet toen deze barstte.

Jezelf voorbereiden op de Grote Avond Ik heb ervoor gekozen om me te concentreren op de modderige grijze gebieden en op technische details binnen Bridge of Spies. De Koude Slag werd aangewakkerd door de steeds erger wordende hypothetische hypothesen van beide partijen, waardoor massale paranoia ontstond onder zowel de inwoners als ook de federale regeringen.

Een groot deel van het verhaal van de film concentreert zich op de mate van veiligheid onder de wetgeving, vooral voor een Sovjet-spion. Ik stelde Girl Justice opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjetvlaggen om precies weer te geven hoe beide naties verbonden waren met de rechtvaardigheidsbeginselen van hun volk, ook terwijl ze opgesloten zaten in een eindeloze strijd om de rand. Brooklyn is ingebed in het gelijknamige stadsdeel van de jaren vijftig en bevat toen hedendaagse beelden die nu een voorbeeld zijn van de commodificatie van Brooklyn als een wereldwijd merk.

Zoals de Pop Art-activiteit gebruik maakte van massale reclame en marketing en ook ironie om commerciële kunst opnieuw in een context te plaatsen, trok ik me aan van de vintage, ambachtelijke lay-outtrends van vandaag, die zowel door die tijd als door de omgeving zijn geïnspireerd.

Telefooncelopnames

Omdat het capillair is, heb ik de computeranimatievideo en ook vectorcomponenten gebruikt om te illustreren hoe de contrasterende opstellingen van Brooklyn en Ierland de identiteit van de hoofdpersoon opnieuw in een context plaatsen via een wisselend gevoel van 'verblijfplaats'.

De 88e jaarlijkse Academy Honours is aan de gang en het publiek wacht vol spanning op het evenement om erachter te komen of hun favoriete films en ook acteurs winnen, welke classificaties enorme 'problemen' zullen opleveren en welke toespraken en uitvoeringen eruit zullen springen. Evenals hoe gastheer Chris Rock dicht bij het "Oscars So White"-debat zal komen, en ook op wie hij zich zeker zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden sculptuur in huis genomen? De buzz begon tijdens de rode loper-evenementen voorafgaand aan het hoofdevenement.

Jennifer Jason Leigh, gekozen voor Finest Starlet in a Sustaining Duty voor The Hateful 8, leek een beetje buiten zinnen tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s special. Maar misschien wel de grootste verrassing was de Ideal Actor-genomineerde Leonardo DiCaprio (The Revenant) en Ideal Actress in a Sustaining Duty-genomineerde Kate Winslet (Steve Jobs) die samen speelden voor hun klassieke fans door samen over de rode loper te wandelen. Kun je geloven dat het bijna twee decennia geleden is dat ze met elkaar speelden in de kaskraker Titanic uit 1997 (die de beste foto mee naar huis nam)?

"Als hosts waren genomineerd, zou ik niet hieronder staan; in plaats daarvan zou je zeker Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die de problemen moeiteloos afhandelde en humor verwachtte, voegde eraan toe dat hij er serieus over dacht om op te geven nadat zoveel mensen zich hadden uitgesproken en hem onder druk hadden gezet om dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb, is om nog een baan aan Kevin Hart af te staan," verklaarde hij, terwijl de menigte in lachen uitbarstte (inclusief Hart zelf, die in het publiek zat).

Ongetwijfeld was het beste deel van Rocks monoloog zijn regelrechte ophef bij Jada Pinkett-Smith en haar vocale 'boycot' van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-show? Jada die de Oscars boycot, lijkt op mij die Rihanna's slipje boycot," beweerde hij.