Honderden fans zijn begonnen zich voor te bereiden op Oscars-feesten om erachter te komen welke sterren, actrices en films van de 88e Academy Awards een gouden standbeeld zullen winnen. Als onderdeel van het evenement hebben de ontwikkelaars van Shutterstock dit jaar opnieuw gefunctioneerd om fascinerende op popart geïnspireerde posters te ontwikkelen voor favoriete films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de vele verschillende soorten films die zijn genomineerd voor de prijs voor Beste Film, beweert Shutterstock dat haar posters een thema delen van uithoudingsvermogen en testen hoe ver je de menselijke natuur kunt rekken.

"Op het eerste gezicht ziet zijn baan er alleen maar geweldig uit, maar deze oppervlakkige analyse mist de paradox achter zijn sociale representaties"

Als je denkt aan veel van de genomineerden voor Finest Image van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een gebruikelijk thema van uithoudingsvermogen, kracht, vastberadenheid en macht. Deze motieven zijn dit jaar opvallend terug te vinden in de pop-artposters van Shutterstock. Affiches zijn onder meer Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fury Roadway, die een kijk geeft op Warhols "subversieve totalitaire portretten om deze poster van Immortan Joe vorm te geven", beweert de kunstenaar. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bevat de poster geconstrueerde stukken die de kunstenaar heeft gebruikt om "een groot, eng en eenzaam landschap te ontwikkelen".

Mensen wachten met plezier op het begin van de show De pop-art posters bevatten een plezierige kijk op films, maar ook op onderwerpen die niet zo leuk zijn. In Flo Lau's The Big Short, geïnspireerd door Keith Haring, koos de muzikant een grappige benadering van het donkere onderwerp van het uiteenspatten van de huizenbubbel van 2008.

Flirst is een collagekunstenaar die verschillende items construeert om precies te onderzoeken hoe hij de consistentie van het geheel kan veranderen. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik stukken in elkaar gezet om een ​​groot, sinister en ook eenzaam landschap te ontwikkelen. Op de poster staat een figuur met extreem weinig individuen aan zijn zijde; dit staat voor de belangrijkste persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die extreem werd getroffen door een beer en ook voor dood werd achtergelaten in de winterwildernis.

"Ik wilde exact dezelfde grappige chaotische sfeer in mijn poster weergeven"

In zijn "Barcelona"-collectie maakt Mario Corea Aiello een onreine collage van kranten- en tijdschriftenbemiddelaars en ook flinke verfstreken. Ik had het gevoel dat dit ontwerp zeker parallel zou lopen met de wrede tornado die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurenschema heb ik de omslagkunst van Eric White uit het originele boek van Andy Dam geaccepteerd om de kenmerken van een buitenaardse storm te vangen.

On Establish with the Team Mijn ideeën voor deze poster zijn een component Roy Lichtenstein en een component Stefan Sagmeister. Spotlight gaat over verslaggevers die een enorm gerucht onthullen in een van de oudste instellingen van Boston, en ik ontdekte dat de perfect tegenstrijdige homofoon "bid/prooi" de schok en ook eng weergeeft die de gemeenschap voelde toen deze vernedering openbaar werd gemaakt.

Om dit te illustreren heb ik een afbeelding van een priester gepixeld, daarna zijn hoofd eraf gescheurd en het veranderd met een afbeelding van een wolf. Ik wilde Warhols subversieve onderdrukkersfoto's om deze poster van Immortan Joe vorm te geven. Warhol had een verbazingwekkend vermogen om af te leiden van de betekenis van zijn kunst. Uiterlijk ziet zijn baan er alleen maar "geweldig" uit.

Mad Max: Fierceness Road heeft hetzelfde resultaat: het elegante karakter van de film krijgt nog meer aandacht dan de betekenis erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe op te nemen omdat hij een verschrikkelijk persoon is, maar zijn legendarische uiterlijk maakt hem meteen bekend. Toen ik voor het eerst de samenvatting van het verhaal voor Area bekeek, visualiseerde ik eenzame, gesteriliseerde persoonlijkheden, die waren geïnstitutionaliseerd door hun afgelegen omgeving.

Natuurlijk, toen ik de film zag, veranderde die perceptie snel; de persoonlijkheden hebben veel leven, liefde en ook geluk, en de doelmarkt heeft onmiddellijk medelijden met hen op een rauw, menselijk niveau. De sculpturen van KAWS gebruiken een vergelijkbare fraude. Aanvankelijk hebben ze een schoon en steriel, robotachtig gevoel, maar als je ze ziet in hun menselijke maat en hun pittige esthetiek, ervaar je een onverwacht gevoel van verbondenheid.

"Welkom bij de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de selectieprijzen voor blanken"

The Big Brief gebruikt een grappige methode voor een duister onderwerp, en ik wilde dezelfde geestige, chaotische sfeer in mijn poster weergeven. Keith Haring was mijn idee sinds zijn contrastrijke, briljant getinte politieke baan, waarin grimmige onderwerpen als verkrachting, dood en ook strijd worden besproken, berust op exact dezelfde vergelijking als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator vertegenwoordigt de belangrijkste persoonlijkheden in de film, die gebruik maakte van de vastgoedzeepbel van 2008 en ook de wereld in wanhoop achterliet toen deze scheurde.

Jezelf voorbereiden op de Grote Nacht heb ik gekozen om me te concentreren op de slordige grijze gebieden en ook op technische details binnen Bridge of Spies. De Koude Oorlog werd in stand gehouden door de beduidend alarmerende hypothesen van beide partijen, waardoor massale paranoia ontstond onder zowel mensen als regeringen.

Een groot deel van het verhaal van de film concentreert zich op de mate van veiligheid onder de regelgeving, vooral voor een Sovjet-spion. Ik stelde Vrouwe Justitia opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en ook Sovjet-vlaggen om te laten zien hoe beide naties verbonden waren met de concepten van rechtvaardigheid van hun individuen, ook terwijl ze verwikkeld waren in een onophoudelijke strijd om de voorsprong. Brooklyn, ingebed in het gelijknamige stadsdeel uit de jaren 50, toont toen hedendaagse beelden die nu een voorbeeld zijn van de commodificatie van Brooklyn als een internationaal merk.

Zoals de Pop Art-beweging massamarketing en ironie gebruikte om zakelijke kunst in een nieuwe context te plaatsen, put ik uit de vintage, ambachtelijke lay-outtrends van vandaag, die worden beïnvloed door die periode en ook door de opzet.

Telefooncelopnames

In dat capillair heb ik de computergeanimeerde videobeelden en vectorcomponenten toegepast om precies te benadrukken hoe de contrasterende opstellingen van Brooklyn en ook Ierland de identificatie van de hoofdpersoon opnieuw in een context plaatsen door een fluctuerend gevoel van 'verblijfplaats'.

De 88e jaarlijkse Academy Honours zijn aan de gang, en ook klanten wachten met spanning op de ceremonie om te ontdekken of hun favoriete films en ook acteurs winnen, welke categorieën zeker grote "nood" zullen zien en welke toespraken en ook efficiënties zullen opvallen . Naast precies hoe gastheer Chris Rock het "Oscars So White" -conflict zal benaderen, evenals dat hij zich zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden sculptuur in bezit genomen? Het geroezemoes begon tijdens de rode loper gelegenheden voor de belangrijkste gelegenheid.

Jennifer Jason Leigh, gekozen voor Ideal Starlet in een ondersteunende functie voor The Hateful 8, leek er een beetje uit tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s unique. Maar misschien wel de grootste schok was de genomineerde voor beste acteur Leonardo DiCaprio (The Revenant) en ook de genomineerde voor Beste Starlet in een ondersteunende functie Kate Winslet (Steve Jobs) die voor hun tijdloze fans speelden door samen over de rode loper te slenteren. Kun je denken dat het bijna twee decennia geleden is dat ze met elkaar speelden in de hitfilm Titanic uit 1997 (die Beste Foto won)?

"Als er gastheren waren gekozen, zou ik hier niet zijn; in plaats daarvan zou je zeker Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die de problemen met gemak oploste en vooruitstrevend was, zei dat hij serieus overwoog te stoppen nadat veel mensen zich hadden uitgesproken, en hem ook onder druk had gezet om dit te doen. "Maar het laatste wat ik wil, is dat ik een extra baan aan Kevin Hart kwijtraak", beweerde hij, terwijl de menigte in lachen uitbarstte (bestaande uit Hart zelf, die in de doelmarkt bleef).

Misschien was het allerbeste deel van Rock's monoloog zijn regelrechte opgraving bij Jada Pinkett-Smith en haar zingende 'boycot' van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-programma? Jada boycotten de Oscars is net als ik Rihanna's ondergoed boycotten," zei hij.