Honderden volgers zijn begonnen zich voor te bereiden op de uitreiking van de Oscars om erachter te komen welke sterren, sterretjes en films van de 88e Academy Awards zeker een gouden standbeeld zullen winnen. Als onderdeel van het evenement hebben de bedrijfsontwikkelaars van Shutterstock dit jaar opnieuw gewerkt aan het ontwikkelen van opmerkelijke op popart geïnspireerde posters voor prominente films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de vele verschillende soorten films die zijn genomineerd voor de allerbeste fotoprijs, zegt Shutterstock dat de posters een stijl van uithoudingsvermogen delen en precies laten zien hoe ver je de menselijke natuur kunt verlengen.

"Uiterlijk ziet zijn baan er gewoon geweldig uit, maar deze oppervlakkige analyse mist de paradox achter zijn culturele representaties"

Als je kijkt naar veel van de kandidaten voor de beste foto van dit jaar, dan delen films als The Revenant, The Martian en ook Mad Max een gebruikelijk thema van kracht, duurzaamheid, vastberadenheid en macht. Deze stijlen zijn dit jaar opvallend terug te vinden in de pop-artposters van Shutterstock. Affiches zijn onder meer Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fury Roadway, die een kijk op Warhols "subversieve dictatorfoto's gebruiken om deze poster van Immortan Joe te vormen", zegt de kunstenaar. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bestaat de poster uit opgezette stukken die de muzikant gebruikte om "een substantieel, dreigend en eenzaam landschap te ontwikkelen".

Individuen wachten met plezier op het begin van het programma De pop-art posters bevatten een plezierige weergave van films, maar ook van onderwerpen die niet zo leuk zijn. In Flo Lau's The Big Short, geïnspireerd door Keith Haring, koos de kunstenaar een komische techniek voor het donkere onderwerp van het uiteenspatten van de vastgoedzeepbel van 2008.

Flirst is een collagekunstenaar die onsamenhangende items construeert om te kijken hoe hij de consistentie van het geheel kan veranderen. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik items samengesteld om een ​​substantieel, eng en eenzaam landschap te creëren. De poster bevat een figuur met extreem weinig mensen aan zijn zijde; dit vertegenwoordigt de belangrijkste persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die brutaal werd aangevallen door een beer en voor dood werd achtergelaten in de winterse wildernis.

"Ik wilde exact dezelfde grappige, wanordelijke sfeer weergeven in mijn poster"

In zijn "Barcelona"-collectie vormt Mario Corea Aiello een grungy collage van papier- en tijdschrifttussenpersonen en ook zware verfstreken. Ik had het gevoel dat deze stijl zeker parallel zou lopen met de woeste tornado die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurontwerp heb ik de hoeskunst van Eric White uit het originele verhaal van Andy Weir uitgesteld om de kwaliteiten van een buitenaardse tornado vast te leggen.

On Establish with the Team Mijn inspiratie voor deze poster is zowel een onderdeel van Roy Lichtenstein als van een onderdeel Stefan Sagmeister. Limelight heeft te maken met journalisten die een substantieel schandaal onthullen in een van de oudste organisaties van Boston, en ik ontdekte dat de volledig inconsistente homofoon "bid/prooi" de schok en angst omhult die echt door het gebied werd gevoeld toen dit schandaal openbaar werd gemaakt.

Om dit te illustreren, heb ik een foto van een priester gepixeld, vervolgens zijn hoofd losgemaakt en ook vervangend door een afbeelding van een wolf. Ik zocht naar Warhols subversieve tiranportretten om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had een verbazingwekkend vermogen om af te leiden van de betekenis van zijn kunst. Op het eerste gezicht ziet zijn werk er alleen maar "trendy" uit.

Mad Max: Fierceness Roadway heeft dezelfde impact: het gestileerde karakter van de film krijgt nog meer interesse dan de definitie erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe te laten zien vanwege het feit dat hij een verschrikkelijk persoon is, maar zijn legendarische uiterlijk maakt hem onmiddellijk herkenbaar. Toen ik voor het eerst de samenvatting van het verhaal voor Room bekeek, visualiseerde ik eenzame, gesteriliseerde persoonlijkheden, die eigenlijk waren geïnstitutionaliseerd door hun privé-omgeving.

Zeker, toen ik de film zag, veranderde die perceptie snel; de persoonlijkheden wemelen van het leven, liefde en ook plezier, en de doelmarkt leeft onmiddellijk met hen mee op een rauw, menselijk niveau. De beeldhouwwerken van KAWS spelen op een soortgelijk bedrog. Oorspronkelijk hebben ze een schoon en steriel, robotachtig gevoel, maar als je ze in hun menselijke maat bekijkt en ook hun speelse esthetiek ziet, ervaar je een onvoorzien gevoel van verbondenheid.

"Uitnodiging voor de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de keuze van de blanken eert"

The Huge Short neemt een komische strategie naar een duister onderwerp en ik wilde dezelfde grappige, wanordelijke sfeer weergeven in mijn poster. Keith Haring was mijn idee sinds zijn contrastrijke, briljant gekleurde politieke werk, waarin grimmige onderwerpen als verkrachting, dood en ook oorlog worden besproken, draait om hetzelfde contrast als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator vertegenwoordigt de hoofdpersonen in de film, die profiteerde van de huizenbubbel van 2008 en de wereld in wanhoop achterliet toen deze scheurde.

Voorbereiding op de Grote Avond heb ik gekozen om me te concentreren op de modderige grijze gebieden en de technische details binnen Bridge of Spies. De Koude Oorlog werd aangewakkerd door de steeds alarmerendere hypothesen van beide partijen, wat leidde tot massale angst bij zowel mensen als regeringen.

Een groot deel van het verhaal van de film concentreert zich op de mate van bescherming onder de wetgeving, vooral voor een Sovjet-spion. Ik stelde Vrouwe Justitia opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjetvlaggen om te laten zien hoe beide naties verbonden waren met de concepten van rechtvaardigheid van hun individuen, zelfs terwijl ze verwikkeld waren in een nooit eindigende strijd om de rand. Ingebed in het gelijknamige stadsdeel uit de jaren 50, toont Brooklyn de toen hedendaagse beelden die nu de vercommercialisering van Brooklyn als wereldwijde merknaam laten zien.

Zoals de Pop Art-beweging massareclame en paradoxen gebruikte om industriële kunst in een nieuwe context te plaatsen, putte ik uit de vintage, ambachtelijke lay-outpatronen van vandaag, die zijn geïnspireerd op dat tijdperk en die omgeving.

Telefooncel vastleggen

Omdat het capillair is, heb ik de geanimeerde video en ook vectorcomponenten gebruikt om te illustreren hoe de contrasterende opstellingen van Brooklyn en Ierland de identiteit van de hoofdpersoon opnieuw in een context plaatsen door een veranderend gevoel van 'thuis'.

De 88e jaarlijkse Academy Awards zijn aan de gang, en klanten wachten met spanning op het evenement om erachter te komen of hun favoriete films en sterren winnen, welke classificaties grote "verontwaardiging" zullen opleveren en ook welke toespraken en uitvoeringen zal zeker opvallen. En ook hoe gastheer Chris Rock het "Oscars So White"-conflict zeker zal benaderen, en op wie hij zich zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden beeld in huis genomen? De buzz begon tijdens de rode loper gelegenheden voor de belangrijkste gelegenheid.

Jennifer Jason Leigh, genomineerd voor Ideal Starlet in a Supporting Duty voor The Unfriendly 8, leek er een beetje uit tijdens haar interview met Ryan Seacrest op E!'s unique. Maar waarschijnlijk was de grootste schok de Ideal Actor-genomineerde Leonardo DiCaprio (The Revenant) en Beste Starlet in een ondersteunende functie-kandidaat Kate Winslet (Steve Jobs) die hun sentimentele volgers speelden door samen over de rode loper te lopen. Kun je geloven dat het bijna twintig jaar geleden is dat ze samen schitterden in de hitfilm Titanic uit 1997 (die zijn intrek nam in Best Image)?

"Als er presentatoren waren genomineerd, zou ik hier niet zijn, maar liever Neil Patrick Harris."

Rock, die de problemen moeiteloos aanpakte en ook humor verwachtte, zei dat hij serieus overwoog om te stoppen nadat veel mensen zich hadden uitgesproken en hem onder druk hadden gezet om dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb, is om Kevin Hart een extra taak te geven", zei hij, terwijl de menigte begon te lachen (inclusief Hart zelf, die in het publiek zat).

Ongetwijfeld was het beste deel van Rock's toespraak zijn schaamteloze opgraving bij Jada Pinkett-Smith en haar vocale "boycot" van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-show? Jada die de Oscars boycot, lijkt op mij die Rihanna's ondergoed boycot," verklaarde hij.