Honderden volgers zijn begonnen zich voor te bereiden op Oscars-evenementen om erachter te komen welke acteurs, sterretjes en films van de 88e Academy Honours zeker een gouden beeldhouwwerk zullen winnen. Als onderdeel van het evenement hebben de ontwerpers van Shutterstock dit jaar opnieuw gewerkt aan het maken van fascinerende, op pop-art geïnspireerde posters voor favoriete films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de verschillende soorten films die zijn genomineerd voor de prijs voor beste afbeelding, stelt Shutterstock dat de posters een stijl van uithoudingsvermogen delen en laten zien hoe ver je de omvang van de mensheid kunt rekken.

"Uiterlijk ziet zijn baan er alleen maar geweldig uit, maar deze oppervlakkige evaluatie mist de paradox achter zijn sociale afbeeldingen"

Als je kijkt naar een aantal van de Ideal Picture-kandidaten van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een typisch motief van taaiheid, veerkracht, vastberadenheid en ook macht. Deze thema's zijn dit jaar verbluffend goed verwerkt in de pop-artposters van Shutterstock. De afgebeelde posters bestaan ​​uit Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fierceness Road, die Warhols "subversieve totalitaire portretten gebruiken om deze poster van Immortan Joe te vormen", zegt de muzikant. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bestaat de poster uit samengestelde items die de kunstenaar heeft gebruikt om "een enorm, dreigend en eenzaam landschap te produceren".

Individuen wachten gelukkig op het begin van de show De pop-art posters bevatten een plezierige kijk op films, maar ook op onderwerpen die niet zo leuk zijn. In Flo Lau's The Big Short, gemotiveerd door Keith Haring, koos de kunstenaar een komische techniek voor het donkere onderwerp van het uiteenspatten van de huizenbubbel van 2008.

Flirst is een collagekunstenaar die uiteenlopende items samenstelt om te onderzoeken hoe hij de samenhang van het geheel precies kan transformeren. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik items geconstrueerd om een ​​enorm, onheilspellend en eenzaam landschap te ontwikkelen. Op de poster staat een figuur met extreem weinig mensen aan zijn zijde; dit staat voor het hoofdpersonage van de film, Hugh Glass, die volledig werd getroffen door een beer en ook voor dood werd achtergelaten in de winterse wildernis.

"Ik was van plan om exact dezelfde grappige, wanordelijke sfeer in mijn poster weer te geven"

In zijn serie "Barcelona" ontwikkelt Mario Corea Aiello een groezelige collage van papier en publicatiebemiddelaars, evenals forse verfstreken. Ik had het gevoel dat dit ontwerp parallel zou lopen met de wrede tornado die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurenschema heb ik de omslagkunst van Eric White uit het eerste boek van Andy Weir geaccepteerd om de kwaliteiten van een transcendente tornado vast te leggen.

On Establish with the Crew Mijn motivatie voor deze poster is enerzijds Roy Lichtenstein en anderzijds Stefan Sagmeister. Limelight heeft te maken met journalisten die een enorm gerucht onthullen in een van Boston's vroegste instellingen, en ik ontdekte dat de volledig tegenstrijdige homofoon "bid/prooi" de schok en ook angstgevoelens van de buurt omhult toen dit schandaal openbaar werd gemaakt.

Om dit te laten zien, heb ik een afbeelding van een predikant gepixeld, zijn hoofd eraf gescheurd en vervangen door een afbeelding van een wolf. Ik streefde naar Warhols subversieve tiranportretten om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had een uitzonderlijk vermogen om af te wijken van de betekenis van zijn kunst. Op het eerste gezicht ziet zijn werk er gewoon "cool" uit.

Mad Max: Fierceness Roadway heeft precies dezelfde impact: het elegante karakter van de film krijgt meer focus dan de definitie erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe op te nemen omdat hij een vreselijk persoon is, maar zijn beroemde uiterlijk maakt hem snel herkenbaar. Toen ik de samenvatting van het verhaal voor Space voor het eerst las, stelde ik me eenzame, schone en steriele persoonlijkheden voor, die eigenlijk door hun privéomgeving waren geïnstitutionaliseerd.

Het is duidelijk dat toen ik de film zag, dat begrip snel veranderde; de personages hebben veel leven, liefde en plezier, en ook de doelgroep leeft onmiddellijk met hen mee op een rauw, menselijk niveau. De beelden van KAWS gebruiken een soortgelijk bedrog. In het begin hebben ze een gesteriliseerd, robotgevoel, maar als je ze in hun menselijke maat bekijkt en ook hun speelse esthetiek ziet, ervaar je een onverwacht gevoel van verbondenheid.

"Uitnodiging voor de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de selectieprijzen voor blanken"

The Big Brief gebruikt een grappige strategie voor een donker onderwerp, en ik wilde dezelfde grappige, chaotische sfeer in mijn poster weergeven. Keith Haring was mijn motivatie omdat zijn contrastrijke, felgekleurde politieke werk, dat grimmige onderwerpen als verkrachting, fataliteit en ook strijd raakt, op dezelfde vergelijking berust als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator staat voor de hoofdpersonen in de film, die gebruik maakten van de huizenbubbel van 2008 en de wereld in wanhoop verlieten toen deze scheurde.

Klaar voor de Grote Nacht Ik heb ervoor gekozen om me te concentreren op de modderige grijze locaties en technische details binnen Bridge of Spies. De Koude Oorlog werd in stand gehouden door de steeds alarmerendere hypothesen van beide partijen, waardoor zowel de inwoners als de federale regeringen massaal bang werden.

Een groot deel van het verhaal van de film is gericht op het beveiligingsniveau onder de regelgeving, met name voor een Sovjet-spion. Ik heb het recht van de vrouw opnieuw bedacht, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjet-vlaggen om precies te laten zien hoe beide landen waren verbonden met de concepten van gerechtigheid van hun volk, terwijl ze een eindeloze strijd om het voordeel veiligstelden. Brooklyn, ingebed in het gelijknamige stadsdeel uit de jaren vijftig, bevat toen-eigentijdse beelden die nu de commodificatie van Brooklyn als een wereldwijd merk laten zien.

Zoals de Pop Art-beweging massareclame en paradoxen gebruikte om industriële kunst in een nieuwe context te plaatsen, trok ik me aan van de vintage, ambachtelijke ontwerptrends van vandaag, die worden gemotiveerd door die leeftijd en ook door die omgeving.

Telefooncelopnames

In die geest heb ik de computergeanimeerde videobeelden en ook vectoraspecten toegepast om te illustreren hoe de contrasterende instellingen van Brooklyn en ook Ierland de identiteit van de hoofdpersoon opnieuw contextualiseerde met een stijgend en dalend gevoel van 'thuis'.

De 88e jaarlijkse Academy Awards zijn aan de gang, en ook het publiek wacht vol spanning op het evenement om te weten te komen of hun favoriete films en sterren winnen, welke groepen zeker enorme "nood" zullen zien, evenals welke toespraken en ook efficiëntie zeker zullen standhouden uit. Naast hoe gastheer Chris Rock het "Oscars So White"-conflict zeker zal benaderen, evenals op wie hij zich zal richten tijdens de openingstoespraak. Heeft Leo eindelijk een gouden beeld in huis genomen? De buzz begon tijdens de rode loper-evenementen voorafgaand aan de belangrijkste gelegenheid.

Jennifer Jason Leigh, gekozen voor Beste Starlet in een ondersteunende functie voor The Hateful 8, leek er een beetje uit tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s unique. De grootste verrassing was echter waarschijnlijk de beste ster-genomineerde Leonardo DiCaprio (The Revenant) en ook de Ideale Actrice in een Sustaining Function-kandidaat Kate Winslet (Steve Jobs) die voor hun tijdloze fans speelde door samen over het rode tapijt te lopen. Kun je denken dat het bijna 20 jaar geleden is dat ze met elkaar speelden in de kaskraker Titanic uit 1997 (die zijn intrek nam in Beste Film)?

"Als hosts waren gekozen, zou ik niet hieronder staan, maar je zou zeker Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die de problemen moeiteloos aanpakte en humor verwachtte, zei dat hij er serieus over nadacht om te stoppen nadat zoveel mensen zich hadden uitgesproken, en hem ook had aangespoord om dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb, is om nog een werk aan Kevin Hart af te staan," zei hij, terwijl de menigte giechelend tevoorschijn kwam (bestaande uit Hart zelf, die in het publiek bleef).

Waarschijnlijk was het beste deel van Rock's toespraak zijn regelrechte opgraving bij Jada Pinkett-Smith en haar zingende 'boycot' van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-programma? Jada die de Oscars boycot, lijkt op mij die Rihanna's slipje boycot," verklaarde hij.