Talloze fans zijn begonnen zich voor te bereiden op Oscars-feesten om te ontdekken welke acteurs, actrices en films van de 88e Academy Honours zeker een gouden standbeeld zullen winnen. Als onderdeel van het feest hebben de bedrijfsontwikkelaars van Shutterstock dit jaar opnieuw gefunctioneerd om opmerkelijke op popart geïnspireerde posters te ontwikkelen voor populaire films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de verschillende soorten films die zijn gekozen voor de prijs voor beste film, zegt Shutterstock dat de posters van Shutterstock een thema van uithoudingsvermogen delen en ook testen hoe ver je de grootte van de menselijke natuur kunt uitbreiden.

"Uiterlijk ziet zijn werk er alleen maar geweldig uit, maar deze oppervlakkige evaluatie mist de ironie achter zijn sociale afbeeldingen"

Als je denkt aan veel van de beste fotokandidaten van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een gebruikelijke stijl van uithoudingsvermogen, kracht, besluitvaardigheid en macht. Deze stijlen zijn dit jaar verbluffend goed verwerkt in de pop-artposters van Shutterstock. De afgebeelde posters bestaan ​​uit Jordan Roland's door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fury Roadway, die een kijk geven op Warhols "subversieve dictatorportretten om deze poster van Immortan Joe te vormen", beweert de muzikant. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bestaat de poster uit opstellingsitems die de kunstenaar gebruikte om "een substantieel, bedreigend en ook eenzaam landschap te ontwikkelen".

Mensen wachten graag op het begin van de show Op de pop-artposters staan ​​leuke films, maar ook minder leuke onderwerpen. In Flo Lau's The Huge Short, beïnvloed door Keith Haring, koos de muzikant een komische strategie voor het duistere onderwerp van het uiteenspatten van de vastgoedzeepbel van 2008.

Flirst is een collagekunstenaar die verschillende stukken opzet om te onderzoeken hoe hij de samenhang van het geheel kan veranderen. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik stukken geconstrueerd om een ​​substantieel, sinister en ook eenzaam landschap te creëren. Op de poster staat een figuur met echt een paar mensen aan zijn zijde; dit staat voor de belangrijkste persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die volledig werd aangevallen door een beer en ook voor dood werd achtergelaten in het winterseizoen.

"Ik wilde dezelfde geestige, wanordelijke sfeer weergeven in mijn poster"

In zijn "Barcelona"-collectie vormt Mario Corea Aiello een vuile verzameling kranten- en tijdschriftbemiddelaars en ook flinke verfstreken. Ik had het gevoel dat dit ontwerp parallel zou lopen met de woeste storm die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurenpatroon heb ik de omslagkunst van Eric White uit het originele boek van Andy Dam uitgesteld om de kenmerken van een buitenaardse tornado vast te leggen.

On Establish with the Team Mijn ideeën voor deze poster zijn een onderdeel van Roy Lichtenstein en een onderdeel van Stefan Sagmeister. Spotlight gaat over journalisten die een enorme vernedering ontdekken in een van de oudste organisaties van Boston, en ik ontdekte dat de feilloos inconsistente homofoon "bid/prooi" de schok en afschuw omhult die het gebied werkelijk voelde toen dit schandaal openbaar werd gemaakt.

Om dit te laten zien, heb ik een foto van een priester gepixeld, zijn hoofd eraf gescheurd en vervangen door een foto van een wolf. Ik streefde naar Warhols subversieve dictatorfoto's om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had een indrukwekkend vermogen om af te leiden van de betekenis van zijn kunst. Op het eerste gezicht ziet zijn baan er gewoon "geweldig" uit.

Mad Max: Fury Roadway heeft dezelfde impact: het elegante karakter van de film krijgt nog meer focus dan de definitie erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe op te nemen vanwege het feit dat hij een vreselijk persoon is, maar zijn beroemde uiterlijk maakt hem meteen bekend. Toen ik voor het eerst de plot-samenvatting voor Space bekeek, stelde ik me eenzame, schone en steriele persoonlijkheden voor, die eigenlijk waren geïnstitutionaliseerd door hun afgelegen sfeer.

Natuurlijk, toen ik de film zag, veranderde dat begrip snel; de personages hebben veel leven, liefde en plezier, en de doelmarkt heeft meteen medelijden met hen op een rauw, menselijk niveau. De beeldhouwwerken van KAWS spelen op een soortgelijke fraude. Aanvankelijk hebben ze een gesteriliseerd, robotachtig gevoel, maar als je ze in hun menselijke maat en hun speelse esthetiek ziet, ervaar je een onvoorzien gevoel van verbondenheid.

"Uitnodiging voor de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de prijs van de blanke individuen"

The Large Brief hanteert een komische benadering van een duister onderwerp, en ik was ook van plan om dezelfde grappige, wanordelijke sfeer in mijn poster weer te geven. Keith Haring was mijn inspiratie omdat zijn contrastrijke, felgekleurde politieke werk, dat grimmige onderwerpen als verkrachting, fataliteit en oorlog raakt, afhangt van exact dezelfde vergelijking als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator vertegenwoordigt de belangrijkste persoonlijkheden in de film, die profiteerde van de vastgoedzeepbel van 2008 en de wereld in wanhoop achterliet toen deze barstte.

Jezelf voorbereiden op de Grote Avond Ik heb ervoor gekozen om me te concentreren op de slordige grijze gebieden en mazen in Bridge of Spies. De Koude Oorlog werd aangewakkerd door de beduidend alarmerende hypothesen van beide partijen, die zowel bij de bewoners als bij de regeringen massale angst veroorzaakten.

Een groot deel van het verhaal van de film concentreert zich op de mate van veiligheid onder de regelgeving, met name voor een Sovjet-spion. Ik stelde Girl Justice opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjet-vlaggen om precies weer te geven hoe beide naties waren verbonden met de concepten van rechtvaardigheid van hun individuen, zelfs terwijl ze verwikkeld waren in een eindeloze strijd om het voordeel. Brooklyn, ingebed in de gelijknamige wijk uit de jaren vijftig, bevat toen-eigentijdse beelden die nu de commodificatie van Brooklyn als een wereldwijd merk laten zien.

Zoals de Pop Art-beweging massale reclame en ironie gebruikte om commerciële kunst in een nieuwe context te plaatsen, put ik uit de vintage, ambachtelijke lay-outtrends van vandaag, die zowel door dat tijdperk als door de opzet worden gemotiveerd.

Telefooncelopnames

In die geest gebruikte ik de geanimeerde computerbeelden en ook vectorcomponenten om te illustreren hoe de contrasterende instellingen van Brooklyn en ook Ierland de identificatie van het hoofdpersonage opnieuw contextualiseerde via een veranderend gevoel van 'thuis'.

De 88e jaarlijkse Academy Awards zijn aan de gang, en ook klanten wachten vol spanning op het evenement om te ontdekken of hun favoriete films en sterren winnen, welke groepen zeker enorme "nood" zullen zien en ook welke toespraken en efficiënties zullen standhouden deel. En ook precies hoe gastheer Chris Rock het "Oscars So White" -conflict zal benaderen, evenals dat hij zich zeker zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden beeld meegenomen? De buzz begon tijdens de rode loper evenementen voorafgaand aan het officiële evenement.

Jennifer Jason Leigh, gekozen voor Finest Starlet in a Sustaining Role voor The Inhuman 8, leek er een beetje vanaf tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s special. Maar misschien wel de grootste schok was de ideale acteur-kandidaat Leonardo DiCaprio (The Revenant) en Finest Starlet in a Sustaining Role-genomineerde Kate Winslet (Steve Jobs) die hun sentimentele volgers speelden door samen over de rode loper te lopen. Kun je geloven dat het bijna 20 jaar geleden is dat ze met elkaar schitterden in de hitfilm Titanic uit 1997 (die zijn intrek nam in Beste Foto)?

"Als gastheren waren gekozen, zou ik hier niet zijn; in plaats daarvan zou je Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die de zorgen met gemak en verwachte humor aanpakte, zei ook dat hij serieus nadacht over stoppen nadat veel mensen zich hadden uitgesproken, en hem ook onder druk had gezet om dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb, is om Kevin Hart een extra taak te geven," beweerde hij, terwijl de menigte in lachen uitkwam (inclusief Hart zelf, die in het publiek zat).

Misschien was het beste onderdeel van Rock's toespraak zijn schaamteloze opgraving bij Jada Pinkett-Smith en ook haar vocale "boycot" van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-programma? Jada boycotten de Oscars is net als ik Rihanna's slipje boycotten," zei hij.