Honderden fans zijn begonnen zich voor te bereiden op Oscars-feesten om te ontdekken welke acteurs, actrices en ook films van de 88e Academy Awards zeker een gouden beeldhouwwerk zullen winnen. Als onderdeel van het feest hebben de ontwerpers van Shutterstock's bedrijf dit jaar opnieuw gewerkt om interessante, op pop-art geïnspireerde posters te maken voor prominente films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de vele verschillende soorten films die zijn genomineerd voor de allerbeste fotoprijs, stelt Shutterstock dat haar posters een stijl van uithoudingsvermogen delen en testen hoe ver je de mensheid kunt verlengen.

"Uiterlijk ziet zijn baan er gewoon geweldig uit, maar deze oppervlakkige analyse mist de ironie achter zijn sociale representaties"

Als je denkt aan een aantal van de genomineerden voor Best Image van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een typische stijl van kracht, kracht, besluitvaardigheid en macht. Deze thema's zijn dit jaar op verbluffende wijze doorgevoerd in de pop-artposters van Shutterstock. Affiches zijn onder meer Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fierceness Road, die Warhols 'subversieve totalitaire foto's gebruiken om deze poster van Immortan Joe te vormen', zegt de kunstenaar. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bestaat de poster uit samengestelde stukken die de muzikant gebruikte om 'een substantieel, onheilspellend en ook eenzaam landschap te creëren'.

Individuen wachten graag op het begin van de show De pop-artposters bieden een plezierige weergave van films, maar ook van onderwerpen die niet zo leuk zijn. In The Huge Short van Flo Lau, geïnspireerd door Keith Haring, koos de muzikant een grappige strategie voor het duistere onderwerp van het uiteenspatten van de vastgoedzeepbel van 2008.

Flirst is een collectiekunstenaar die diverse items opzet om te kijken hoe hij de samenhang van het geheel kan transformeren. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik stukken geconstrueerd om een ​​substantieel, dreigend en eenzaam landschap te ontwikkelen. De poster bevat een nummer met heel weinig individuen aan zijn kant; dit staat voor de belangrijkste persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die extreem werd getroffen door een beer en voor dood werd achtergelaten in de winterse wildernis.

"Ik was van plan exact dezelfde grappige, wanordelijke sfeer in mijn poster weer te geven"

In zijn serie 'Barcelona' ontwikkelt Mario Corea Aiello een groezelige collage van kranten- en publicatiebemiddelaars en zware verfstreken. Ik had het gevoel dat deze stijl zeker parallel zou lopen met de vicieuze storm die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurontwerp heb ik de omslagkunst van Eric White uit het originele boek van Andy Weir uitgesteld om de kenmerken van een buitenaardse storm vast te leggen.

On Establish with the Staff Mijn ideeën voor deze poster zijn één component Roy Lichtenstein en ook één component Stefan Sagmeister. Limelight heeft te maken met journalisten die een substantieel gerucht ontdekten in een van Boston's vroegste instellingen, en ik ontdekte dat de volkomen inconsistente homofoon "bid/prooi" zowel de schok als de afschuw van de buurt omhult toen deze vernedering openbaar werd gemaakt.

Om dit te laten zien, heb ik een afbeelding van een priester gepixeld, zijn hoofd eraf gescheurd en vervangen door een afbeelding van een wolf. Ik wilde Warhols subversieve dictatorportretten maken om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had een opmerkelijk vermogen om af te wijken van de betekenis van zijn kunst. Uiterlijk ziet zijn baan er gewoon "geweldig" uit.

Mad Max: Fury Roadway heeft precies hetzelfde effect: het elegante karakter van de film krijgt meer aandacht dan de definitie erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe te laten zien omdat hij een verschrikkelijk persoon is, maar zijn legendarische uiterlijk maakt hem onmiddellijk herkenbaar. Toen ik voor het eerst de samenvatting van het plot voor Space bekeek, stelde ik me eenzame, steriele persoonlijkheden voor, die door hun privé-omgeving waren geïnstitutionaliseerd.

Natuurlijk, toen ik de film zag, veranderde dat begrip snel; de persoonlijkheden hebben veel leven, liefde en geluk, en de doelmarkt heeft onmiddellijk medelijden met hen op een rauw, menselijk niveau. De standbeelden van KAWS gebruiken een vergelijkbare fraude. Aanvankelijk hebben ze een schoon en steriel, robotgevoel, maar als je ze op menselijke schaal bekijkt en ook hun speelse esthetiek ziet, ervaar je een onverwacht gevoel van verbondenheid.

"Welkom bij de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de optieprijzen van de blanken"

The Huge Brief gebruikt een komische methode voor een donker onderwerp, en ik wilde dezelfde geestige, wanordelijke sfeer weergeven in mijn poster. Keith Haring was mijn motivatie vanwege het feit dat zijn contrastrijke, felgekleurde politieke baan, waarin grimmige onderwerpen als verkrachting, fataliteit en oorlog worden besproken, op dezelfde vergelijking berust als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator staat voor de belangrijkste persoonlijkheden in de film, die gebruik maakten van de vastgoedzeepbel van 2008 en de wereld in angst verlieten toen deze barstte.

Voorbereiding op de Grote Avond heb ik gekozen om me te concentreren op de modderige grijze gebieden en de mazen in Bridge of Spies. De Koude Oorlog werd aangewakkerd door de aanzienlijk alarmerende hypothesen van beide partijen, waardoor massale paranoia ontstond bij zowel mensen als federale regeringen.

Een groot deel van het verhaal van de film concentreert zich op de mate van verdediging onder de wet, vooral voor een Sovjet-spion. Ik stelde me Girl Justice opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjetvlaggen om precies te laten zien hoe beide landen verbonden waren met de concepten van gerechtigheid van hun volk, zelfs terwijl ze een eindeloze strijd om het voordeel veiligstelden. Ingebed in de gelijknamige wijk uit de jaren vijftig, toont Brooklyn de toenmalige hedendaagse beelden die momenteel een voorbeeld zijn van de commodificatie van Brooklyn als een wereldwijde merknaam.

Net zoals de Pop Art-activiteit zowel massamarketing als ironie gebruikte om commerciële kunst in een nieuwe context te plaatsen, put ik uit de vintage, ambachtelijke lay-outtrends van vandaag, die zijn geïnspireerd door die leeftijd en opstelling.

Telefooncel vastleggen

In dat bloedvat heb ik de geanimeerde videobeelden en ook vectorelementen toegepast om precies te benadrukken hoe de contrasterende instellingen van Brooklyn en ook Ierland de identificatie van het hoofdpersonage opnieuw contextualiseerde met een stijgend en dalend gevoel van 'thuis'.

p>

De 88e jaarlijkse Academy Honours is aan de gang en kijkers wachten vol spanning op het evenement om te ontdekken of hun favoriete films en acteurs winnen, welke categorieën veel 'nood' zullen zien en ook welke toespraken en uitvoeringen zeker zullen onderscheiden. En ook hoe gastheer Chris Rock het "Oscars So White"-geschil zal benaderen, en ook op wie hij zich zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden beeld mee naar huis genomen? De buzz begon tijdens de rode loper-evenementen voorafgaand aan de belangrijkste gelegenheid.

Jennifer Jason Leigh, genomineerd voor Beste Starlet in een Bijrol voor The Hateful Eight, leek er een beetje uit tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s special. Maar misschien was de grootste verrassing wel de genomineerde Leonardo DiCaprio (The Revenant) voor Beste Acteur, evenals Kate Winslet (Steve Jobs) voor Beste Actrice in een Bijrol, die voor hun tijdloze volgers speelde door samen over de rode loper te slenteren. Kun je denken dat het bijna twintig jaar geleden is dat ze samen speelden in de hitfilm Titanic uit 1997 (die Best Image won)?

"Als er hosts waren gekozen, zou ik hier niet zijn; in plaats daarvan zou je Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die gemakkelijk met de problemen omging en ook vooruitstrevend was, zei dat hij serieus overwoog om te stoppen nadat veel mensen zich hadden uitgesproken, en hem ook had aangespoord om dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb is om nog een werk te verliezen aan Kevin Hart," verklaarde hij, terwijl de menigte in gegiechel losbarstte (bestaande uit Hart zelf, die in de doelmarkt bleef).

Ongetwijfeld was het allerbeste deel van Rock's monoloog zijn schaamteloze opgraving bij Jada Pinkett-Smith en ook haar vocale "boycot" van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-programma? Jada die de Oscars boycot, lijkt op mij die Rihanna's ondergoed boycot," zei hij.