Talloze volgers zijn begonnen met het plannen van Oscars-evenementen om erachter te komen welke acteurs, actrices en films van de 88e Academy Honours een gouden beeldhouwwerk zullen winnen. Als onderdeel van het feest hebben de bedrijfsontwikkelaars van Shutterstock dit jaar opnieuw gefunctioneerd om interessante, op popart geïnspireerde posters te produceren voor favoriete films die door de Academie zijn gekozen.

Net als de verschillende soorten films die zijn genomineerd voor de allerbeste Image-eer, zegt Shutterstock dat zijn posters een motief delen van uithoudingsvermogen en testen hoe ver je de menselijke natuur kunt verlengen.

"Op het eerste gezicht ziet zijn baan er gewoon geweldig uit, maar deze oppervlakkige evaluatie mist de ironie achter zijn sociale representaties"

Als je denkt aan de meeste van de Finest Picture-kandidaten van dit jaar, delen films als The Revenant, The Martian en Mad Max een gebruikelijke stijl van uithoudingsvermogen, kracht, vastberadenheid en kracht. Deze motieven zijn dit jaar verbazingwekkend recht in de pop-artposters van Shutterstock verwerkt. De afgebeelde posters bestaan ​​uit Jordan Rolands door Warhol geïnspireerde Mad Max: Fury Roadway, die Warhols "subversieve onderdrukkersportretten gebruiken om deze poster van Immortan Joe te vormen", aldus de kunstenaar. In Cristin Burton's Flirst-geïnspireerde Oscar Pop 2016 The Revenant, bevat de poster verzamelde items die de kunstenaar gebruikte om 'een enorm, sinister en ook eenzaam landschap te creëren'.

Individuen wachten met plezier op het begin van het programma De pop-artposters bieden een plezierige weergave van films, maar ook van onderwerpen die niet zo leuk zijn. In Flo Lau's The Huge Short, geïnspireerd door Keith Haring, koos de kunstenaar een komische techniek uit voor het donkere onderwerp van het uiteenspatten van de vastgoedzeepbel van 2008.

Flirst is een collectiekunstenaar die inconsonante items opzet om te kijken hoe hij de samenhang van het geheel kan veranderen. Voor mijn poster, een eerbetoon aan The Revenant, heb ik stukken opgesteld om een ​​groot, sinister en ook eenzaam landschap te ontwikkelen. De poster bevat een nummer met heel weinig mensen aan zijn kant; dit staat voor de primaire persoonlijkheid van de film, Hugh Glass, die volledig werd aangevallen door een beer en voor dood werd achtergelaten in de winterse wildernis.

"Ik wilde dezelfde geestige chaotische sfeer weergeven in mijn poster"

In zijn "Barcelona"-collectie vormt Mario Corea Aiello een grungy verzameling kranten- en tijdschriftenbemiddelaars, evenals flinke verfstreken. Ik had het gevoel dat dit ontwerp parallel zou lopen met de wrede tornado die Mark Watney voor dood achterliet op Mars in The Martian. Voor het kleurontwerp heb ik de omslagkunst van Eric White uit de eerste roman van Andy Dam uitgesteld om de kenmerken van een transcendente storm te vangen.

Op de set met het team Mijn ideeën voor deze poster zijn enerzijds Roy Lichtenstein en anderzijds Stefan Sagmeister. Limelight heeft te maken met journalisten die een grote afleiding ontdekten in een van de oudste etablissementen van Boston, en ik ontdekte ook dat de volledig inconsistente homofoon "bid/prooi" de schok en ook het angstaanjagende gevoel van de buurt weergeeft toen deze minachting werd onthuld.< /p>

Om dit te laten zien, heb ik een afbeelding van een priester gepixeld, zijn hoofd eraf gescheurd en vervangen door een afbeelding van een wolf. Ik zocht naar Warhols subversieve onderdrukkersportretten om deze poster van Immortan Joe te vormen. Warhol had een opmerkelijk vermogen om af te leiden van de betekenis van zijn kunst. Uiterlijk ziet zijn baan er gewoon "geweldig" uit.

Mad Max: Fierceness Roadway heeft precies dezelfde impact: het gestileerde karakter van de film krijgt nog meer aandacht dan de definitie erachter.

Ik heb ervoor gekozen om Immortan Joe te laten zien vanwege het feit dat hij een vreselijk persoon is, maar zijn beroemde uiterlijk maakt hem onmiddellijk herkenbaar. Toen ik voor het eerst de plot-samenvatting voor Area las, stelde ik me eenzame, steriele persoonlijkheden voor, die waren geïnstitutionaliseerd door hun afgelegen omgeving.

Natuurlijk, toen ik de film zag, veranderde dat begrip onmiddellijk; de personages hebben veel leven, liefde en plezier, en het publiek heeft meteen medelijden met hen op een rauw, menselijk niveau. De standbeelden van KAWS gebruiken een vergelijkbare fraude. In het begin hebben ze een gesteriliseerd, robotgevoel, maar als je ze in hun menselijke maat bekijkt en hun speelse visual ziet, ervaar je een onverwacht gevoel van verbondenheid.

"Uitnodiging voor de Oscars, of zoals sommige mensen het graag noemen, de optieprijzen van de blanken"

The Huge Short brengt een komische techniek naar een donker onderwerp en ik wilde exact dezelfde grappige, chaotische sfeer in mijn poster weergeven. Keith Haring was mijn inspiratie omdat zijn contrastrijke, briljant gekleurde politieke baan, waarin grimmige onderwerpen als verkrachting, fataliteit en ook strijd worden besproken, op exact dezelfde vergelijking berust als de film. De poster is gebaseerd op de alligator-in-een-verlaten-zwembadscène van de film; de alligator staat voor de hoofdpersonen in de film, die profiteerden van de huizenbubbel van 2008 en de wereld in wanhoop verlieten toen deze scheurde.

Ter voorbereiding op de enorme nacht heb ik ervoor gekozen om me te concentreren op de slordige grijze locaties en ook op de mazen in Bridge of Spies. De Koude Slag werd ondersteund door de steeds nijpende hypothetische hypothesen van beide partijen, waardoor massale angst ontstond bij zowel de mensen als de federale regeringen.

Een groot onderdeel van het verhaal van de film is gericht op het niveau van verdediging onder de wet, specifiek voor een Sovjet-spion. Ik stelde me vrouwenrechtvaardigheid opnieuw voor, waarbij ik haar blinddoek vermengde met de Amerikaanse en Sovjetvlaggen om te laten zien hoe beide landen verbonden waren met de concepten van rechtvaardigheid van hun volk, zelfs terwijl ze een eindeloze strijd om de rand veiligstelden. Brooklyn, dat zich afspeelt in het gelijknamige stadsdeel van de jaren vijftig, bevat toen hedendaagse beelden die momenteel de vermarkting van Brooklyn als een wereldwijd merk laten zien.

Zoals de popart-activiteit massamarketing en ironie gebruikte om industriële kunst in een nieuwe context te plaatsen, putte ik uit de vintage, ambachtelijke stijlpatronen van vandaag, die zijn geïnspireerd door die periode en ook door de omgeving.

Telefooncel vastleggen

In dat bloedvat heb ik de computergeanimeerde videobeelden en vectoraspecten gebruikt om te benadrukken hoe de contrasterende instellingen van Brooklyn en ook Ierland de identificatie van de hoofdpersoon opnieuw in een context plaatsen via een wisselend gevoel van 'thuis'.

De 88e jaarlijkse Academy Awards zijn aan de gang, en bezoekers wachten vol spanning op de ceremonie om te ontdekken of hun favoriete films en ook sterren winnen, welke categorieën zeker grote "problemen" zullen zien, evenals welke toespraken en ook efficiënties zal uitsteken. Naast hoe gastheer Chris Rock het "Oscars So White" -conflict zeker zal benaderen, en ook op wie hij zich zal richten tijdens de openingsmonoloog. Heeft Leo eindelijk een gouden beeldhouwwerk mee naar huis genomen? De buzz begon tijdens de rode loper gelegenheden voorafgaand aan de officiële gelegenheid.

Jennifer Jason Leigh, genomineerd voor Beste Starlet in een Bijrol voor The Hateful 8, leek een beetje uit de toon tijdens haar ontmoeting met Ryan Seacrest op E!'s unique. Maar de grootste verrassing was misschien wel de Ideal Star-genomineerde Leonardo DiCaprio (The Revenant) en Finest Starlet in een Supporting Duty-genomineerde Kate Winslet (Steve Jobs) die hun klassieke volgers speelden door samen over de rode loper te lopen. Kun je denken dat het bijna twee decennia geleden is dat ze samen schitterden in de kaskraker Titanic uit 1997 (die zijn intrek nam in Beste Film)?

"Als hosts waren gekozen, zou ik niet hieronder staan, maar je zou zeker Neil Patrick Harris hebben."

Rock, die de problemen moeiteloos aanpakte en humor verwachtte, voegde eraan toe dat hij serieus overwoog om te stoppen nadat veel mensen zich hadden uitgesproken en hem onder druk hadden gezet om dit te doen. "Maar het laatste wat ik nodig heb, is Kevin Hart een extra taak afschuiven", beweerde hij, terwijl de groep in lachen uitbarstte (inclusief Hart zelf, die in het publiek zat).

Misschien was het beste onderdeel van Rock's toespraak zijn regelrechte opgraving bij Jada Pinkett-Smith en haar zingende 'boycot' van de Oscars. "Is ze niet in een TELEVISIE-programma? Jada boycotten de Oscars is net als ik Rihanna's ondergoed boycotten," verklaarde hij.